Sportlov

För de flesta betyder sportlov att sporta. Detta sportlov är jag så stillaliggande att jag blir yr när jag ska upp och dricka vatten. Det är så typiskt av mig att bli sjuk när man äntligen har lov och har tid att göra vadsomhelst.

Jag måste se till att bli frisk till nästa konserttillfälle:

Söndagen den 21 mars kl.18.00 sjunger vi Mångfaldsmässan i Gustaf Vasa Kyrka vid Odenplan.

Mångfaldsmässan är skriven av Yamandú Pontvik och I den samsas musik med influenser från fyra kontinenter. Här finns latinamerikanska trummor, arabisk luta och nyckelharpa. Ett stycke musikalisk integration för solist, kör, församling och instrumentalister.

Varmt välkomna!


Kommentarer
Postat av: Paulinne ;)

Snygg blogg ! :D Kolla gärna in min ! Om du vill så kan jag fixa din design,gratis :D Säg till om du vill !! <33 // Paulinne <33

2010-03-27 @ 18:33:26
URL: http://pulinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0