Åter i vardagen.

Måndag igen... Det extra roliga inslaget i vardagen är över. Konsert med tillhörande skivinspelning. Det gick väldigt bra. En otroligt skärpt och petig inspelningsproducent fick som han ville. Vi kämpade bäst vi kunde. Altstämman, som jag tillhör, fick mycket beröm. I like! ;-)

Nästa roliga konsert blir först i januari. Lååång väntan. Vi ska bl.a. sjunga Henry Purcell. Jag bara ÄLSKAR gammal musik. Medeltida, renässans och barockmusik. Sen ska vi till Kongsberg i Norge och delta i en festival som heter Glogerfestspillene. Vi ska bl.a.  sjunga med den tyska barockensemblen Akademie für Alte Musik Berlin.
Det, mina vänner, är verkligen något underbart att se fram emot.

Ska tillbaka till vardagen nu...
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Lena

Nu ser jag januari spelning var, var, var????

2008-11-10 @ 17:06:55
URL: http://lenjangel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0