Inspiration...

Hur svårt kan det vara med inspiration? Alla intryck vi får via... ja, allt! Kanske det är problemet? Alldeles för mycket intryck? Hjärnan orkar inte med. Hinner inte registrera och sortera och analysera.
Eller har det helt enkelt med åldern att göra? Nä, inte alls! Än har jag en "ung" hjärna som orkar. Eller?

Bokade precis en tid hos läkaren för en hälsokoll. Så många runtomkring mig har insjuknat i cancer så det börjar snarare bli ovanligt att INTE ha drabbats själv. Man ställer sig frågan -varför inte jag?

Ska strax iväg och repa med ensemblen. Har en konsert i helgen och ett av styckena är på japanska. Kan inte ett ord men uttalet är det inget fel på. Hoppas jag. Måste öva mer än vanligt, men det ska nog gå bra. Allt ska spelas in på skiva nästa vecka. Så det MÅSTE bli bra... HERREGUD! Jag måste verkligen öva! Insåg plötsligt att det är allvar nu.

Måste dra! Vi hörs en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja det där ,med inspiration ...det är något som kommer till en när man minst anar det ibland!

2008-11-10 @ 17:00:41
URL: http://lenjangel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0