Enchanted April.

Det var så längesedan jag skrev här på min blogg. Har även skaffat facebook, vilket jag var starkt motståndare till, som också tar lite av min dyrbara tid nu. Men nu äntligen har jag lite tid att uppdatera bloggen.

Så är våren här! Måste bara nämna att jag nog aldrig längtat efter våren så som jag gjort de senaste 4 månaderna.
Fast nyss på nyheterna sa de "snöblandat regn över Stockholm"!!! Skämtar de!?!? Men nu får det väl för bövelen räcka!!!

April... Enchanted April... (Även namnet på en mycket charmig film förresten)

Denna månad har jag två konserter på gång. 

Kulturnatten, den 24 april pågår mellan kl. 18.00-00.00 i Stockholm för första gången, har jag läst. Gå gärna in på hemsidan och klicka dig vidare på "medverkande - Tyska kyrkan" och rolla längst ner. Jag sjunger med Ensemble Villancico kl. 22.30-23.00 härlig renässansmusik från Ecuador. Gratis inträde om man har kulturnattskortet som kostar 150kr.

Söndagen efter, den 25 april kl. 16.00-17.00 sjunger jag med Bolinkvartetten i Högalids Kyrka. Lite nyskrivet och lite "ljus vårmusik" som det så träffande heter på affischen. Gratis inträde.

Sista helgen i april ska vi sjunga in en CD-skiva med Villancico. På 3 dagar ska det ske. Lär bli tufft för rösten. Men kul!

Varmt välkomna till konserterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0